Vi bruger DAO til forsendelse af vores pakker:

  • Ordrer over 1000kr sendes fragtfrit.
  • Vi sender ordrer på op til 20kg.
  • Vi pakker ordrer hver Mandag, Onsdag & Fredag, således vi kan afsendes pakker indenfor 1-4 hverdage
  • Når pakken afsendes modtager du et Track&Trace nummer fra DAO.

Når din pakke afsendes 

Du modtager en leveringsmail når din ordre er pakket og afsendt fra vores lager. Indscanning sker på DAO’s terminal. Hvis du ikke modtager pakken efter 2-4 dage, kan du enten kontakte dao via www.kontaktdao.as. Dao har 3 hverdage til at lokalisere pakken. Du er også velkommen til at kontakte os på butik@hesteviden.dk, hvis pakken er købt hos hesteviden.dk – husk at oplyse dit ordrenummer – hvis vi kan hjælper vi gerne med at fremskynde en hurtigere løsning.

Indscanning af pakke

Indscanning af pakker sker på GLS’ og DAO’s pakketerminaler når transportørens vognmand læsser pakkerne af. Har du modtaget en leveringsmail / faktura er din ordre pakket på vores lager og overdraget til vognmanden.

Størstedelen indscannes på terminalen samme aften. I perioder med travlhed på DAO’s og GLS’s terminaler kan indscanning dog blive forsinket. Vi ser tilfælde af op til 3 dage.

En afsendt pakke kan derfor godt ligge uden indscanning i en periode, hvis der er travlhed på terminalen. Vi oplever det især på DAO’s terminaler. 

Det vil i så fald forsinke leveringen, hvilket vi desværre må tage forbehold for – selvom vi deler ærgrelsen, da vores lager knokler for hurtig afsendelse.

DAO beder selv om 3 dages tålmodighed til indscanning af de pakker de har modtaget på terminalen. Sker indscanning ikke inden for dette tidsrum bedes du dog kontakte butik@hesteviden.dk – så gør vi, hvad vi kan for at finde en hurtig løsning. 

Da vi ser op til 3 dages forsinkelse på indscanning hos transportøren gensender vi desværre ikke pakker med forsinkelse på indscanningen. Er der gået mere end 3 dage på indscanning fra du har modtaget lev. mail fra os, vil vi dog gøre hvad vi kan for at finde en hurtig løsning. 

Efterlysning af pakker

Har du modtaget fået en SMS om at pakken er leveret, men du ikke kan finde den, så klik her

Du kan spore din pakke hos DAO her: Find din pakke

Hvis du har fået en sms fra DAO om, at din pakke er blevet leveret enten i din postkasse eller på dit dørhåndtag til dit private hjem, men du ikke kan finde pakken, så anbefaler vi følgende:

  • Kontroller at den indtastede leveringsadresse er korrekt (se din ordrebekræftelse)
  • Er den korrekt, er det en god ide at checke postkasse om omkring døren – eller om den evt. ved en fejl havnet hos en nabo
  • Giver det heller ikke noget resultat, så ser vi ofte at pakker alligevel dukker op af sig selv inden for 24-48 timer – så ofte løser det sig af sig selv.

Men du er altid velkommen til at kontakte DAO365 på telefon 72 33 08 50. Du kan eventuelt sende os en mail på butik@hesteviden.dk, så skal vi nok vende tilbage hurtigst muligt.

Er pakken bortkommet hjælper vi gerne med at efterlyse den.

Efterlysning af pakke

Er din pakke eller ikke leveret som oplyst af transportøren hjælper vi dig gerne – bare skriv til butik@hesteviden.dk. DAO skal bruge op til 3 hverdage og GLS op til 10 hverdage på en eftersøgning. Eftersøgningen går i gang så snart vi får besked om problemet samt svar på evt, afklarende spørgsmål. Jo hurtigere besked til os, des hurtigere kan vi finde en løsning. Ved levering med GLS er der indsat et track and trace link hvor du kan spore din pakke.

I f.m. en efterlysning bedes du bekræfte at din adresse er korrekt og modtagernavn fremgår tydeligt (check gerne hvad der står i din leveringsmail). Det er købers ansvar at dette er korrekt (kan ændres frem til at pakken er pakket). Ansvaret for pakken overgår til køber når den er leveret (forudsat at pakken er korrekt leveret på den oplyste adresse).

Hvis pakken er leveret med GLS og der er kvitteret for den, vil du modtage en tro og love erklæring til underskrift.

Bestil dine varer direkte på her på: Webshoppen

X